Menu
Your Cart

FAQ

FAQ

V kartě každého produktu je uvedena i jeho skladovost. Najdete ji vpravo od fotografie. Zboží skladem znamená, že je skladem v ČR. Zboží, které objednáte do 11:00 h vyexpedujeme ještě týž pracovní den k Vám. 
Stav skladu se nám ale každou chvíli mění, tedy je možné, že si poslední kus koupí zákazník chvíli před Vámi. V takovém případě vás neprodleně budeme informovat o termínu doskladnění případně navrhneme náhradní řešení.

Aktuální stav objednávky zjistíte ve svém Účtu.

Nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Registrace ale přináší výhody, při dalším nákupu již nemusíte vyplňovat fakturační / dodací adresu, máte přehled o historii objednávek, reklamacích atd.

Jakmile pro Vás zboží připravíme, ihned Vás budeme informovat emailem o možnosti osobního odběru.

Ano, na provozovně přijímáme platební karty Visa/MasterCard. Lze tedy platit bezhotovostně přes platební terminál.

Otvírací doba naší provozovny je každý pracovní den (vyjma víkendů a svátků) od 7:30 - 15:00 hodin. Jelikož se nejedná o klasickou prodejnu, doporučujeme před osobní návštěvou telefonický kontakt. Podrobnější kontakt najdete zde.

Zlevněné zboží je viditelně na eshopu označeno, zpravidla bývá zařazeno do kategorie Slevy

Ano, pokud výše Vaší objednávky přesáhne 3 000 Kč bez DPH, máte dopravu z rámci ČR zdarma. Ceny přepravy se jinak účtují dle platného ceníku dopravy. Můžete si tak vybrat z několika přepravců, kteří Vám zboží doručí.

Ano, standardně posíláme zásilky na Slovensko, viz ceník dopravy. Není ale problém poslat vám zboží kam si vyberete. Cenu Vám u přepravce zjistíme na požádání. 

Ano, ceny v eshopu jsou identické jako ceny na provozovně.

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem nu nás na provozovně.

Více informací jak postupovat.

Pokud se stane, že zboží funguje částečně nebo nefunguje, lze ho reklamovat a to buď osobně v naší provozovně na adrese Strakonická ev.č. 72, 150 00 Praha 5, Česká republika. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

artbox, s.r.o. 
Strakonická ev.č. 72 
150 00 Praha 5

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Zboží pokud možno uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Více informací.

Ano, rádi s Vámi velkoobchodní spolupráci navážeme. Pro značky Carson a Digiphot jsme oficiální distributor pro Českou a Slovenskou republiku.

Nabízíme zajímavé marže, slevy, zboží skladem. Ke spuštění spolupráce stačí jen pár rychlých kroků a můžeme začít. Nenastavujeme žádné nefér limity, nepožadujeme minimální částku za objednávku.

Máte-li zájem s námi obohatit český a slovenský trh, napište nám na info@optipomucky.cz , a my vám obratem pošleme obchodní podmínky a velkoobchodní ceník. Detailnější informace najdete na stránce Velkoobchodní spolupráce.