Menu
Your Cart

Jak nakupovat

FAQ

Objednávání zboží v našem e-shopu je velmi jednoduché – systém Vás povede výběrem zboží, uložením do košíku, kontrolou objednávky, potvrzením objednávky a nakonec jejím odesláním. U každé položky najdete detailní popis, rozměry, cenu (s/bez DPH), související produkty, technickou specifikaci i recenze, kde můžete sdílet s ostatními svoje názory a postřehy.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností jsme Vám na telefonních číslech 777 66 06 76 nebo emailu: info@optipomucky.cz připraveni poradit. Nevíte-li si rady, objednávku lze vyřídit i telefonicky či emailem.

Nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Registrace ale přináší výhody, při dalším nákupu již nemusíte vyplňovat fakturační / dodací adresu, máte přehled o historii objednávek, reklamacích atd.

Pokud jste si vybrali zboží, stačí kliknout na ikonu "Přidat do košíku“ nebo "Koupit zrychleně". Obsah košíku vidíte stále v pravé horní části stránky. Zboží do košíku můžete kdykoliv přidávat, odebírat nebo měnit počty kusů. Stisknutím tlačítka "Pokračovat v nákupu" budete přesměrování na hlavní stránku www.optipomucky.cz. Stisknutím „Objednat“ budete přesměrování přímo do zákaznického formuláře, jehož vyplněním odešlete závaznou objednávku. Na zadaný e-mail Vám během chvilky přijde potvrzení se souhrnem objednávky.

Při dokončení objednávky zvolíte způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Platit můžete on-line platební kartou, on-line platební bránou, dobírkou nebo v hotovosti / platební kartou osobně na provozovně. Více informací o jednotlivých druzích plateb najdete na stránce Možnosti platby.

Zboží dodáváme prostřednictvím přepravních společností Zásilkovna, DPD a GLS. Cena za dopravu a dobírku se zobrazuje při objednávce, tedy ihned víte, kolik za poštovné zaplatíte. V celkové ceně jsou kalkulovány veškeré poplatky. Více informací na stránce Ceny dopravy.

V momentě, kdy bude Vaše zboží zabaleno a vyzvednuto přepravcem, ihned se o tom dozvíte emailem. Dále Vás pak informují už sami přepravci, kdy Vám přesně budou balíček doručovat (SMS, email).

Samozřejmě, zboží si lze vyzvednout u nás na provozovně. Vyčkejte, až Vám pošleme email, že je pro Vás zboží přichystáno.

Otvírací doba naší provozovny je každý pracovní den (vyjma víkendů a svátků) od 7:30 - 15:00 hodin. Jelikož se nejedná o klasickou prodejnu, doporučujeme před osobní návštěvou telefonický kontakt. Podrobnější kontakt najdete zde.

Ano, součástí každého balíku se zbožím je faktura s rozepsanou cenou za zboží, poštovné a vyčíslené DPH (21%). Doklad zároveň platí jako záruční list. Jsme plátci DPH.

Pokud se stane, že zboží funguje částečně nebo nefunguje, lze ho reklamovat a to buď osobně v naší provozovně na adrese Strakonická ev.č. 72, 150 00 Praha 5, Česká republika. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

artbox, s.r.o. 
Strakonická ev.č. 72 
150 00 Praha 5

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Zboží pokud možno uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Více informací.